امپرسیونیسم IMPRESSIONISM مهم ترین پدیده هنر اروپایی در سده نوزدهم، و نخستین جنبش نقاشی مدرن به شمار میآید. امپرسیونیسم مکتبی با برنامه و اصول معین نبود؛ بلکه تشکل آزادانه هنرمندانی بود که به سبب برخی نظرات مشترک، و به منظور عرضه مستقل آثارشان در کنار هم قرار گرفتند. اینان نظام آموزشی متداول و هنر آکادمیک را مردود میشمردند؛ و نیز با این اصل رمانتیسم که مهم ترین مقصود هنر انتقال هیجان عاطفی هنرمند است، مخالف بودند. اما برعکس، این نظر رئالیستها را میپذیرفتند که مقصود هنر باید ثبت پارههایی از طبیعت و زندگی به مدد روحیه علمیو فارغ از احساسات شخصی باشد. بر این اساس میتوان امپرسیونیسم را ادامه منطقی رئالیسم سده نوزدهم دانست.
🔵🟢 برنامه آموزشی «ترکیآموز» با آموزش جلسه به جلسهی زبان ترکی آذربایجانیامپرسیونیسم IMPRESSIONISM مهم ترین پدیده هنر اروپایی در سده نوزدهم، و نخستین جنبش نقاشی مدرن به شمار میآید. امپرسیونیسم مکتبی با برنامه و اصول معین نبود؛ بلکه تشکل آزادانه هنرمندانی بود که به سبب برخی نظرات مشترک، و به منظور عرضه مستقل آثارشان در کنار هم قرار گرفتند. اینان نظام آموزشی متداول و هنر آکادمیک را مردود میشمردند؛ و نیز با این اصل رمانتیسم که مهم ترین مقصود هنر انتقال هیجان عاطفی هنرمند است، مخالف بودند. اما برعکس، این نظر رئالیستها را میپذیرفتند که مقصود هنر باید ثبت پارههایی از طبیعت و زندگی به مدد روحیه علمیو فارغ از احساسات شخصی باشد. بر این اساس میتوان امپرسیونیسم را ادامه منطقی رئالیسم سده نوزدهم دانست.
قدرتمندترین ارتشهای جهان در سال 2019امپرسیونیسم IMPRESSIONISM مهم ترین پدیده هنر اروپایی در سده نوزدهم، و نخستین جنبش نقاشی مدرن به شمار میآید. امپرسیونیسم مکتبی با برنامه و اصول معین نبود؛ بلکه تشکل آزادانه هنرمندانی بود که به سبب برخی نظرات مشترک، و به منظور عرضه مستقل آثارشان در کنار هم قرار گرفتند. اینان نظام آموزشی متداول و هنر آکادمیک را مردود میشمردند؛ و نیز با این اصل رمانتیسم که مهم ترین مقصود هنر انتقال هیجان عاطفی هنرمند است، مخالف بودند. اما برعکس، این نظر رئالیستها را میپذیرفتند که مقصود هنر باید ثبت پارههایی از طبیعت و زندگی به مدد روحیه علمیو فارغ از احساسات شخصی باشد. بر این اساس میتوان امپرسیونیسم را ادامه منطقی رئالیسم سده نوزدهم دانست.
۲۰ خاصیت شگفت انگیز جعفریامپرسیونیسم IMPRESSIONISM مهم ترین پدیده هنر اروپایی در سده نوزدهم، و نخستین جنبش نقاشی مدرن به شمار میآید. امپرسیونیسم مکتبی با برنامه و اصول معین نبود؛ بلکه تشکل آزادانه هنرمندانی بود که به سبب برخی نظرات مشترک، و به منظور عرضه مستقل آثارشان در کنار هم قرار گرفتند. اینان نظام آموزشی متداول و هنر آکادمیک را مردود میشمردند؛ و نیز با این اصل رمانتیسم که مهم ترین مقصود هنر انتقال هیجان عاطفی هنرمند است، مخالف بودند. اما برعکس، این نظر رئالیستها را میپذیرفتند که مقصود هنر باید ثبت پارههایی از طبیعت و زندگی به مدد روحیه علمیو فارغ از احساسات شخصی باشد. بر این اساس میتوان امپرسیونیسم را ادامه منطقی رئالیسم سده نوزدهم دانست.
۲۰ خاصیت شگفت انگیز جعفریتعداد صفحات : 0